Wysyłanie pracowników w delegacje dla wielu firm jest nadzwyczaj ważnym zadaniem. Wielokrotnie obecność pracownika jest kluczowa w trakcie poruszania ważnych spraw związanych z działalnością firmy. W innym przypadku chcemy pracownika posłać na ważne spotkanie biznesowe z kontrahentem czy ewentualnym klientem. By cała delegacja przebiegała należycie i zgodnie z prawem każdy pracodawca musi znać regulacje prawne które go obowiązują. Na ogół kiedy są to wyjazdy służbowe, niezależne od czasu trwania delegacji jednak na terenie Rzeczpospolitej, wszelkie niezbędne przepisy są pracodawcy znane i wypełniane. Problem pojawia się kiedy chcemy wysłać pracownika na czas kilku lub kilkunastu miesięcy do innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej. W tedy też obowiązują nas regulacje Unijne jakie mogą sprawiać wiele kłopotów. By dowiedzieć się wszystkich istotnych wiadomości warto wybrać się na kongres prowadzony właśnie w tym celu. Warto dodatkowo zapoznać się z tymi niezbędnymi wiadomościami dotyczącymi delegacji – dyrektywa w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71/WE